anniverssary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3

Semester 1 tahun 2 episod 1: CONVEX 10

first at all, aku x jangka yang aku nk join Convex tahun ni.. hmm.. join CONVEX?
pada mulanya aku suka2 je nk g interview.. itu pon berbelah bahagi jugak.. ngahahaha.
then, actually aku xdpt pon... tp aku telah ditawarkan utk join portfolio yg sangat "enjoy" dan "bahagia"
hahahak.. Teknikal dan Fizikal... kelas gtu... Portfolio yang kebanyakannya dipenuhi oleh lelaki??
sedangkan yang aku minta Perasmian dan Protokol.. namun aku gagal... huhuhu.. sedey ker??

Then, masa mula bergerak.. kerja yang menimbun semakin membebani aku.. hari2 demi hari aku sibuk.. siang malam. pagi petang.. xda kat bilik.. hinggakan room mate aku pon xsmpat nk jumpa.. Bz giler..

kerja aku adalah turun naik ke HEP.. haaa.. satu jabatan yang bisa membuatkan semua org merana.. dah la jauh.. tpaksa mendaki.. dengan gelaran pejalan kaki tegar.. aku pon dalam sehari ntah brapa kali la kna g sana.. dah mcm rumah aku da..

itu kiranya hal jabatan..
x kira lagi soal penat lelah then kna marah n 'PSHYCO" lak dengan sang pengurus... semuanya salah kami.. salah penyelaras... memang betul... sebab aku jenis yang byk bertanya... tp kdg2 x paham2 jugak... hahaha

sebab tu kna marah...
then, dalam kesibukan tu.. aku dah makin lalai dengan segala keperluanku.. ye la..
mana nk kejar g kelas.. mana nk g HEP..
hinggalah purse aku hilang... tertinggal dekat pusat pengajian..

masa tu dunia aku sangat tertekan.. sangat berdukacita.. dengan tanggungjawab yang sangat berat..
haaaaa...
hanya Tuhan saja tahu apa yang aku rasa waktu tu...then, semasa pesta Konvokesyen itu berlaku.. aku rasa lebih rileks.


                                          
bergambar dulu sebelum meeting










makan dulu selepas meeting



tyme tayangan perdana
SOOP


geng TDF yang xda kerja???




 then masa hari perasmian oleh Canselor USM

PESTA KONVOKESYEN

siapakah mereka??

muka keletihan dowh..
di khemah jamuan yang happening

No comments:

Post a Comment