anniverssary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4

Farisya LoVe SToRy Part 1

cinta saya...
bermula dari persahabatan... hahahahaks.. sangat sweet..
Entah bila cinta itu berputik??
Flashback kembali... tetttttttt...

Dengan berbekalkan rasa benci dan menyampah yang meluap2.. saya "ter'kenal dengannya..
of course ia berlaku di bangku sekolah..
pada mulanya.. saya hanya mengenali namanya...
dia seorang yang pendiam dan sangat pemalu..(maybe la)

bagi saya dia sangat ego..
sebab itu saya xsuka dia..
sangat belagak..

then
saya mempunyai hubungan dengan sahabatnya baiknya..
hahaha.. sweet gler.. apabila dlamar menjadi couple walaupun tiada rasa cinta..
dan akhirnya hubungan itu putus tnpa rasa apa2.. hahaha

dalam masa yg sama, saya berbaik dengan"nya"
saudara Faris Naim.. haha
masih berlagak dan kontrol macho..
terlalu kerap berjumpa..
kebetulan dia juga pengawas Pusat Sumber seperti saya..
dan juga ahli Taekwondo seperti saya.. ( tp dia lebih master la)

sering berbual bersama walaupun menggunakan perkataan "ko" dan "aku"..
selalu ber"msg" bersama..
setiap kali waktu rehat..
pasti berjumpa..
selalu bergadoh2..
merajuk..
marah2..
kutuk2..

lastly,
dia bertanya....


"ada rakan yang berkata kita ni macam couple?"

saya menjawab..

"oh ye ke"

dia bertanya

" kalo kita couple macam mana??"

tanpa berfikir pjg.. sy menjawab...


" boleh3x"

hahahaha..
sengal kot...

then,
 apa lagi ya...

haa..
kami couple apabila dia membuat pilihan utk memilih sy berbanding cintanya pada seorang gurl yg dia suka masa sekolah rendah.. haha

then...
bermulalah kisah cinta aku dan dia..pada tanggal 10 Mei 2006
kami sering bersama..
datang sekolah sama2..
balik sekolah bersama..
tp hubungan kami dirahsiakan selama beberapa bulan..
(kontroversi bila aku ada hubungan dengan boy yang lbih muda lagi.. ini adalah yang ketiga kalinya selepas my first love n kawan beliau..hahaha)

hanya bbrapa org je yg tahu waktu tu...
then, bila da pecah rahsia..
smpai guru kaunseling saya pon tahu... hehe

cinta aku padanya
pada mulanya..
anggap seperti biasa..
macam permainan..
kerana..
dendamku terhadap lelaki...
pada mulanya..
aku hanya ingin..
menjatuhkan ego sang lelaki.. dengan
memberikan harapan..
dan mematahkannya begitu sahaja..
(sangat kejam)

namun,
xsempat aku berbuat demikian..
aku sudah jauh menyayanginya...
mencintainya sepenuh hatiku..
kerana dia sangat baik utk dipatahkan hatinya...
dia terlalu sempurna utk aku tggalkan...


cinta kami sangat indah..
walaupun pada mulanya..
ditentang keluargaku..
diancam oleh abgku...
dikecam oleh kakakku...
tp aku cintakan dia..
dan dia juga begitu..

then,
selepas tamat tingkatan 5
saya dipaksa untuk pergi ke PLKN
sangat sedih ketika itu...
semasa di sana..
tiap2 hari saya telefonnya..
namun..
banyak dugaan di sana..
hahahaha..
ramai lelaki yg meng "approach"kan diri kepada saya di sana..
tp sy masih setia dan sygkannya..
then, saya meninggalkan PLKN lebih awal utk ke tingkatan 6
hanya kerana dia memanggil saya utuk pulang lebih awal..
hahaha..

Farisya LoVe Story part 2 akan kembali...
daaa..
thanx kerana membaca~
tyme jamuan akhir pengawas pusat sumber
waktu muda2 dulu (kenapa xleh rotate lak gmba ni.. haisshh)


wink3x~

No comments:

Post a Comment