anniverssary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15

Kau Sahabat??

salam dan salam sejahtera...

walaupun aku sgt bz hari ni.. esok.. dan lusa..
mau juga ku coretkan rasa hati ini di dalam laman seribu rasa ini...

sahabat...
mudah untuk kita dapati di kala kita senang...
bercambah2 sahabat dtg di kala waktu senang kita...

tp..
sangat2 sukar ditemui pabila kita susah...

aku tahu..
aku sdar itu semua sbelum ini...
tp...

bila aku dalam kesusahan baru2 ini..
baru ku sedar sepenuhnya...

bahawa xsemua sahabat
xsemua sahabat baikku..
xsemua teman rapatku...
xsemua sahabat yang ku sayangi yang mampu menolongku...

x mampu meluangkan masa..
kepadaku...

baru ku sedari...
baru ku tahu..

siapalah aku di sisi mereka..
berbanding siapa mereka di sisi aku...

mungkin aku terlalu emosional..
tp aku juga punya perasaan...

mujurlah ada juga sahabat yang sanggup membantuku..
semoga kau sentiasa dipermudahkan oleh-Nya...

thanx sahabat....

No comments:

Post a Comment